Stechen

herr doktor, seit meinem letzten urlaub habe ich so ein stechen und ziehen in der seite … – ich verschreib ihnen da mal ein antibiotikum.

Advertisements

About Masztalerz

Cartoon-Artist, born in the 70's of the last Century, living and working in Hamburg, Germany. Website: www.comicpiero.de
This entry was posted in Medizin and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Stechen

  1. Inge Koch says:

    Als wirkungsvollstes Mittel empfehle ich die von der Firma HEILSAMARIT neu angebotene homöopathische Arznei WINNTU, die Sie in jeder Apotheke bestellen können, vorzugsweise in der Hochpotenz (30). Man sollte täglich 5 Globoli einnehmen. Es enthält den hochpotenzierten und mehrfach verschüttelten Winnetoo.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s